Kako napreduju desktop i laptop računari, tako i mobiteli svakim danom dobijaju nove funkcionalnosti i mogućnosti i po tome se približavaju laptopima ali desktop računarima. U suštini, najveća razlika je u veličini display-a, dok su ostale funkcije prilično uporedive. Zbog toga su mobiteli dobili i novi naziv - Smartphone (Pametni telefon).
Međutim, kako mobiteli postadoše smartphone-i, tako postadoše i problematični .
Današnji mobiteli imaju operativni sistem poput računara, kao što su Android, Symbian, Windows mobile i slično. Time dobjamo nove funkcije na mobitelu ali i nove glavobolje.
Na primjer, HTS Wildfire S mobitel ima instaliran Android 2.3.3., popularno nazvani Gingerbread, (Home ekran je na slici lijevo) GPS, WiFi i ostale gadget-e.
Na mobitel je moguće instalirati određene aplikacije sa apk ektenzijom, koje je najlakše download-ovati sa Google Play-a (bivši Android Market). Tamo je moguće naći komercijalne aplikacije simboličnih cijena od nekoliko eura ali i ogroman broj besplatnih (free) aplikacija koje je moguće download-ovati i instalirati vrlo brzo i lako.
Jedina 'zvrčka' vezana za te free aplikacije je ta što obiluju reklamama koje se vrte po display-u.
Neke aplikacije nije moguće ni pokrenuti ako mobitel nema pristup internetu da bi učitao i prikazao te reklame.
Međutim, ako dođe do prekida download-a zbog gubitka konekcije ili slično, nakon svakog restarta mobitela, ponovo se pokreće prekinuti download čak iako je kasnije uspješno preuzet i aplikacija instalirana.
Recimo da to i nije neki veliki problem ako se na internet 'kačite' putem wireless-a. Ali, ako koristite HSDPA, 2G ili 3G (mobilnu) konekciju, onda će problem nastati tek kada dobijete račun za internet jer će promet strašno porasti zbog tih ponavljanih download-a.
Možete restartovati mobitel, deinstalirati tu aplikaciju koja se ponovno download-uje, ali to ne pomaže.
Šta uraditi ako se download sam ponavlja?
Prvo kliknuti na meni (tri horizontalne crtice pored ikonice kućice) i izabrati Settings (Postavke), prva slika (pratiti slike sa lijeva na desno). U dobijenom prozoru izabrati Applications (Aplikacije), nakon čega se pojavi prozor na drugoj slici u kome treba izabrati Manage applications (Upravljaj aplikacijama). Poslije toga se dobija prozor na trećoj slici u kome treba selektovati karticu All (Sve) na vrhu da se prikažu sve instalirane aplikacije (download-ovane i fabrički instalirane). Skrolovati prema dole dok se ne prikažu aplikacije Download manager (Upravitelj download-a) i Downloads (Download-i).
Sada izabrati Download manager i u dobijenom prozoru na četvrtoj slici pritisnuti na Clear data (Počisti podatke).
Nakon toga, zatvoriti taj prozor pritiskom na strelicu pored tipke menia i u prozoru na trećoj slici izabrati Downloads, nakon čega se prikaže prozor kao na petoj slici. Tu takođe pritisnuti na Clear data.
Time je riješen problem automatskog ponavljanja download-a. Na kraju, izaći iz svih menia i restartovati mobitel da se uvjerite da se download više neće ponavljati.