Support http://amicus.ba with small donation

HTC Wildfire S home ekran

Kako napreduju desktop i laptop računari, tako i mobiteli svakim danom dobijaju nove funkcionalnosti i mogućnosti i po tome se približavaju laptopima ali desktop računarima. U suštini, najveća razlika je u veličini display-a, dok su ostale funkcije prilično uporedive. Zbog toga su mobiteli dobili i novi naziv - Smartphone (Pametni telefon).

Međutim, kako mobiteli postadoše smartphone-i, tako postadoše i problematični Smile.

Današnji mobiteli imaju operativni sistem poput računara, kao što su Android, Symbian, Windows mobile i slično. Time dobjamo nove funkcije na mobitelu ali i nove glavobolje.

Na primjer, HTS Wildfire S mobitel ima instaliran Android 2.3.3., popularno nazvani Gingerbread, (Home ekran je na slici lijevo) GPS, WiFi i ostale gadget-e.

Na mobitel je moguće instalirati određene aplikacije sa apk ektenzijom, koje je najlakše download-ovati sa Google Play-a (bivši Android Market). Tamo je moguće naći komercijalne aplikacije simboličnih cijena od nekoliko eura ali i ogroman broj besplatnih (free) aplikacija koje je moguće download-ovati i instalirati vrlo brzo i lako.

Jedina 'zvrčka' vezana za te free aplikacije je ta što obiluju reklamama koje se vrte po display-u.

Neke aplikacije nije moguće ni pokrenuti ako mobitel nema pristup internetu da bi učitao i prikazao te reklame.

Međutim, ako dođe do prekida download-a zbog gubitka konekcije ili slično, nakon svakog restarta mobitela, ponovo se pokreće prekinuti download čak iako je kasnije uspješno preuzet i aplikacija instalirana.

Recimo da to i nije neki veliki problem ako se na internet 'kačite' putem wireless-a. Ali, ako koristite HSDPA, 2G ili 3G (mobilnu) konekciju, onda će problem nastati tek kada dobijete račun za internet jer će promet strašno porasti zbog tih ponavljanih download-a.

Možete restartovati mobitel, deinstalirati tu aplikaciju koja se ponovno download-uje, ali to ne pomaže.

Šta uraditi ako se download sam ponavlja?

Za zaustavljanje automatskog i nepotrebnog ponavljanja prekinutog download-a potrebno je uraditi sljedeće:

Settings ekranApplications ekranAll applications

Download manager - clear dataDownloads - clear data

Prvo kliknuti na meni (tri horizontalne crtice pored ikonice kućice) i izabrati Settings (Postavke), prva slika (pratiti slike sa lijeva na desno). U dobijenom prozoru izabrati Applications (Aplikacije), nakon čega se pojavi prozor na drugoj slici u kome treba izabrati Manage applications (Upravljaj aplikacijama). Poslije toga se dobija prozor na trećoj slici u kome treba selektovati karticu All (Sve) na vrhu da se prikažu sve instalirane aplikacije (download-ovane i fabrički instalirane). Skrolovati prema dole dok se ne prikažu aplikacije Download manager (Upravitelj download-a) i Downloads (Download-i).

Sada izabrati Download manager i u dobijenom prozoru na četvrtoj slici pritisnuti na Clear data (Počisti podatke).

Nakon toga, zatvoriti taj prozor pritiskom na strelicu pored tipke menia i u prozoru na trećoj slici izabrati Downloads, nakon čega se prikaže prozor kao na petoj slici. Tu takođe pritisnuti na Clear data.

Time je riješen problem automatskog ponavljanja download-a. Na kraju, izaći iz svih menia i restartovati mobitel da se uvjerite da se download više neće ponavljati.